Ðнгли Ñ…Ñл Ñурахыг Ñ…Ò¯ÑÑж байгаа бол дараах зүйлÑÑÑÑ Ð°Ñ€Ð³Ð° барилаа Ñонгоорой.
- Бие даан Ð½Ð¾Ð¼Ð½Ð¾Ð¾Ñ Ñурах. Ðом ÑÑтгүүл, зурагт хуудаÑ, англи дуунууд, Ð´Ò¯Ñ€Ñ Ð±Ð¸Ð»Ñг кино, ТВ шоу, мÑдÑÑ, гÑÑ… мÑÑ‚ ашиглах материалууд олон. Ðнгли Ñ…ÑлтÑй хүмүүÑÑ‚Ñй Ñошиал орчинд харилцах, интернет ашиглах хувилбар Ð±Ð°Ñ Ð±Ð°Ð¹Ð¶ болно. ÐÑвÑл англи Ñ…ÑлÑÑÑ€ Ñрьдаг оронд түр хугацаагаар амьдарч орчинд нь Ñурч болно.
- Сургууль, Ñургалтад хамрагдах. Ð¥ÑрвÑÑ ÑÐ½Ñ Ð°Ñ€Ð³Ñ‹Ð³ ÑонгоÑон бол Ñмар арга барил, технологийг ашиглан Ñаж Ñуралцах Ð²Ñ Ð³ÑдгÑÑ ÑˆÐ¸Ð¹Ð´ÑÑ… Ñ…ÑÑ€ÑгтÑй. Өөрт хамгийн Ñайн тохирÑон аргаа ÑонгоÑноор Ñ…Ñл Ñурахад таатай орчин бүрдүүлж, түүндÑÑ ÑÑтгÑл хангалуун байÑнаар ахицтайгаар Ñурахад Ñ‚ÑƒÑ Ð±Ð¾Ð»Ð½Ð¾.
Ð¥Ñл Ñурахдаа өөрийнхөө түвшний хүмүүÑÑ‚Ñй хамтран Ñурч, мÑргÑжлийн багшаар заалгах нь хамгийн үр дүнтÑй алхам юм. Ð¨Ð¸Ð½Ñ Ñ…Ñлийг Ñурахдаа зөв аргачлалын дагуу Ñурах нь хамгийн үр өгөөжтÑй арга.
Уламжлалт арга барилд байÑан дүрÑм болон бичих аргыг Ñ…Ñдийн хоцрогдÑон арганд тооцогдож байна.
Уламжлалт арга барилуудын жишÑÑ:
- ДүрÑм болон орчуулгын арга:
Уламжлалт Ñ…Ñлний арганд дүрмийг Ñ…ÑÑ€ÑглÑдÑг боловч үндÑÑн Ñургалтанд ашиглаÑан Ñ…ÑвÑÑÑ€ байна.
Зорилго: утга зохиолын зохиолчын хүргÑÑ… Ñанааг ойлгохын тулд ойлгохын тулд Ñ…Ñлний дүрÑм, үгийн ÑÐ°Ð½Ð³Ð°Ð°Ñ Ñуралцах Ñ…ÑÑ€ÑгтÑй.
Суурь арга барил: Ñ…Ñлний дүрмийг шинжлÑÑ…, Ñудлах, орчуулга хийх даÑгалаар дамжуулан дадлагажуулна. ÐшиглаÑан бичвÑрүүдÑÑÑ Ñануулгыг Ñур.
Ðнхаарах зүйл: унших, бичих
ÐÑуудал: Тогтвортой байдал ба нарийвчлал.
- Ð¥Ñл Ñурах арга зам:
Орчуулга хийх ач туÑ.
Зорилго: Өдөр тутмын өгүүлбÑÑ€, бүтцийг ашиглан Ñ…ÑрхÑн , Ñаж Ñ…Ñлийг ашиглах талаар бодох, харилцан Ñуралцах.
ҮндÑÑн арга: Ñуралцагчид аÑуулт, хариултыг ашиглан багштайгаа харилцах чадвараа хөгжүүлдÑг. Тайлбар толь зураг ÑÑвÑл бодит зүйлÑÑÑÑ€ дамжуулан заадаг онцлогтой.
Ðнхаарах зүйл: Ñрих, ÑонÑохийн өмнө бич. Дүрмийг практикаар олж авдаг
ÐÑуудал: Суралцагчын идÑвхи, хичÑÑл зүтгÑлÑÑÑ Ñ…Ð°Ð¼Ð°Ð°Ñ€Ð½Ð°.
- Ярьж Ñурах арга:/давталттай Ñриа “ухраан ÑонÑох боломжтой”/
Зорилго: Шууд харилцах боломжтойгоороо онцлогтой
ҮндÑÑн арга: өдөр тутмын нөхцөл байдлын талаарх Ñриа, Ñ…ÑллÑгийн Ñ…Ñв маÑгийн давталт. ДаÑгал дадлага дÑÑÑ€ тулгуурладаг бөгөөд Ñурагчдын хариулт автоматаар давтагдана. Үг Ñонгох хувилбар маш бага байдаг
Ðнхаарах зүйл: ÑонÑох, Ñрих (ихÑвчлÑн давтах) буÑад Ñурагчтай харьцах боловч багш төвлөрÑөн Ñургалт.
ÐÑуудал: өдөр тутмын нийтлÑг Ñриа Ñ…Ñлц үгийн Ñ…Ñв маÑгийг олж авах Ñ…ÑÑ€ÑгтÑй.
ÐнÑÑ…Ò¯Ò¯ арга 20-Ñ€ зууны Ñүүлчийн Ñ…ÑдÑн арван жилд томоохон өөрчлөлт гарÑан юм.
- Харилцааны Ñ…Ñл заах арга.
Зорилго: харилцаж Ñурах
ҮндÑÑн арга: Багш Ñуралцагчдад харилцан туÑлалцаа үзүүлдÑг. ТиймÑÑÑ Ñуралцагч ангилаар Ñрих Ñ…ÑÑ€ÑгтÑй.
Ðнхаарах зүйл: БүлÑг болж ÑÑвÑл хамтрагчтай Ñрилцах Ñ…ÑÑ€ÑгтÑй. Сургалтын үйл Ñвц хувийн бүтÑÑлч ÑÑтгÑлгÑÑÑ‚Ñй оюутны хичÑÑл зүтгÑлÑÑÑ Ñ…Ð°Ð¼Ð°Ð°Ñ€Ð½Ð°.
ÐÑуудал: Тухайн хүний хүргÑхийг Ñ…Ò¯ÑÑÑн Ñанааг ойлгох.
Ð¥ÑдийгÑÑÑ€ Ó©Ó©Ñ€ Ñ…Ñд Ñ…ÑдÑн арга, техник байгаа ч гÑÑÑн үүнийг дурьдах нь зүйтÑй. ÐÐ½Ñ Ð±Ð¾Ð» Ñ…Ñл Ñурах хамгийн шилдÑг, орчин үеийн арга юм. Суралцах арга барил, нөхцөл байдал, Ñ…ÑÑ€ÑгцÑÑ ÑˆÐ°Ð°Ñ€Ð´Ð»Ð°Ð³Ð°, ÑÑ€Ñлт Ñ…ÑÑ€ÑгцÑÑÑ‚Ñй холбоотой.
◠Холимог Ñургалт, холимогоор Ñуралцах нь юу вÑ? Онлайн Ñургалтаар нүүр тулÑан (ангид) хоÑолÑон Ñургалт. ÐÐ½Ñ Ð½ÑŒ анги танхимд компьютер нÑмÑÑ…ÑÑÑ Ñ…Ð°Ð¼Ð°Ð°Ð³Ò¯Ð¹ илүү үр дүнтÑй. Суралцагч болон багш нарын Ñ…Ñлний Ñургалтад хандах хандлагыг өөрчлөх Ñ…ÑÑ€ÑгтÑй гÑÑÑн үг юм. ÐнÑÑ…Ò¯Ò¯ арга бол уламжлалт аргыг вÑб Ñ…ÑƒÑƒÐ´Ð°Ñ Ð°ÑˆÐ¸Ð³Ð»Ð°Ð½ Ñуралцагчдад хүргÑÑ…. ИнгÑÑнÑÑÑ€ Ñуралцагчдын цагийг Ñ…ÑмнÑж Ñ…Ò¯ÑÑÑн цагтаа Ñ…ÑÑ€ÑгтÑй мÑдÑÑллÑÑ Ð¾Ð½Ð»Ð°Ð¹Ð½Ð°Ð°Ñ€ олж авдгаараа давуу талтай юм.